
Our Story

In 2011 ben ik afgestudeerd als Leraar Basisonderwijs. Sindsdien ben ik werkzaam in de groepen 1 t/m 8. In 2019 ben ik gestart met de studie Onderwijswetenschappen, aansluitend heb ik aan de Radboud Universiteit de nieuwe Masteropleiding Curriculumontwikkeling voor Primair Onderwijs gevolgd. Op dit moment begeleid ik jonge universitaire Pabo-studenten van de opleiding Pedagogische Wetenschappen Primair Onderwijs aan de Radboud Universiteit, bij de basis van goede didactiek.
​
Als leerkracht heb ik mezelf en mijn collega's altijd de volgende vragen gesteld: waarom doen we de dingen die we doen en zoals we ze doen? Is dit effectief? En waartoe leidt dit? Wat is de basis die we meegeven? Hoe kunnen we de leerling stapje voor stapje succeservaringen laten opdoen binnen afgesproken kaders?
Ik pel af om samen tot de kern te komen van wat ertoe doet. Less is more. Als curriculumontwikkelaar en adviseur houd ik overview op het curriculum en kan ik inzoomen op curriculumelementen die focus verdienen. Vanuit de kracht van en met het team maken we onder mijn begeleiding een duidelijke opbouw en samenhang in het curriculum, die de leerkracht sterker maakt, in het belang van het kind. De focus ligt op de basis als stevig fundament. Van daaruit geven we vorm aan de inhoud.
